Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

paranyuszi-megmondja

Friss topikok

PASI – MAGYAR szótár :DDDDDDDD

2013.01.14. 21:47 paranyuszi (törölt)

 

CSAK SEMMI KOMOLYSÁG!!! :DDDDDDagain_sexy_strawberries_by_LittleFl.jpg

-          figyelj, én most nem akarok komoly kapcsolatot : lópikulát nem, csak nem VELED!

-          laza simi, összebújás; most inkább csak tévézzünk!: félred*gtam, fáj a tököm

-          virágcsokor (ha nincs névnapod vagy szülinapod): félred*gtam, megbántam

-          nem arról van szó, hogy nem szimpatikus a barátnőd, csak olyan furcsa: utálom a csajt

-          persze, hogy emlékszem mit mondtál reggel!!!!!:  fingom sincs róla

-          NEM, dehogy vékonyabb az a nő nálad!!!!:  híztál bakker….

-          a Gabi??? Jajj kicsim, az nem egy nő, hanem GÁBOR: Gabriella nevű facebook ismerősöket megnézni, azonnal!

-          figyi most inkább ne vacsizzunk, csak igyunk egy kávét:  nem óhajtok egy vacsorányi összeget rád szánni, és 10-kor már amúgy is más programom van

-          jajj szivi, VELED mindig őszinte vagyok:  hazudok mint a vízfolyás

-          milyen a Nati? hát ő olyan középszerű :  20 körüli, csinos, rafkós kis p*csa

-          szerintem te egy kedves nő vagy: rohadtul nem mozgatsz annyira, hogy néhány menetnél többre tervezzek veled

-          nagyon sok a munkám: van egy másik csaj, azzal is kell foglalkozni

-          hajnali 2 … telefonhívás; csak meg akartam kérdezni, mi újság?: nem d*gunk?

-          a Zoli barátnője mindig tökre finomakat főz: szarul főzöl

-          végül is nem baj ha nem a meccset nézzük…: rohadtul nem akarom  a f*szom sorozatodat nézni!!!

-          persze elmegyek veled színházba..: hogy az a kénköves ménkű  csapna le a színházra mielőtt odaérünk!!!!

-          nekem ez még túl korai…:  nekem ez még túl korai, VELED!

-          nem akarlak megbántani: olyan kis szerencsétlen vagy..

-          Majd hívlak!: Nem foglak.

-          majd megbeszéljük: Nem fogjátok.

-          majd holnap: Soha.

-          egy kis szünetet kéne tartanunk: ennek annyi

-          már megint hisztizel : b*szki, ez rájött…..

-          csak két sört iszunk : 8 sör, 4 whisky, 3 pálinka még 5 sör

-          de hát senki nem hozza a barátnőjét!!!:  nem érted, hogy ne gyere?

-          persze, éjfélre hazaérek!!!!: hajnal 4: Hol a pékben vagy??????????????? :D

***********************

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paranyuszi-megmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr415018676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.14. 22:18:36

csak két sört iszunk : 8 sör, 4 whisky, 3 pálinka még 5 sör - erről ódákat tudnék mesélni :D

paranyuszi (törölt) 2013.01.14. 22:44:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: A kedvenc elsőzöm!!! :DDD Igen-igen.... viccelődöm itt én is de valójában, tök igaz.... :DDD

paranyuszi (törölt) 2013.01.16. 07:37:25

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Hátha egy-két pasi is olvassa... :D Nem adom ki magunkat.... :DD

paranyuszi (törölt) 2013.01.19. 13:22:07

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Az biztos! :DDD De valaki jelentkezett rá, hogy megírja (pasi) és ha tartja a szavát, bizony közzé is fogom tenni.... :DDDDDD

paranyuszi (törölt) 2013.01.19. 13:27:14

Csak teszt szöveg, avatart próbálgatom....

Pácsó Ármándó 2013.03.17. 20:55:30

"virágcsokor (ha nincs névnapod vagy szülinapod): félred*gtam, megbántam"
Inkább: félredugtam, jó volt és most kerek a világ, juttatok neked is az örömömből egy virágcsokor formájában. Hátha összejön ma a második dugás is.

"NEM, dehogy vékonyabb az a nő nálad!!!!: híztál bakker…." Plusz: Nem azt néztem, hogy vékonyabb-e, egyszerűen minden jobb csajt megnézek.

" szerintem te egy kedves nő vagy: rohadtul nem mozgatsz annyira, hogy néhány menetnél többre tervezzek veled" És különben is, túl sok energiámba kerülne, hogy leimádkozzam rólad a bugyit, vannak itt bevállalósabb csajok is.

"persze elmegyek veled színházba..: hogy az a kénköves ménkű csapna le a színházra mielőtt odaérünk!!!!" De persze cserébe te is kedvemre teszel az ágyban.

Amúgy jók! :-)

paranyuszi (törölt) 2013.03.17. 21:21:11

@Pácsó Ármándó: Nahh végre egy belevaló pasi!!! :DDDD

Köszönöm!! :)) Nagyon tetszettek és abszolút "élet szagúnak" tűnnek a kiegészítéseid!!!! :DDDDDD

Pácsó Ármándó 2013.03.17. 21:41:35

@paranyuszi: Szívesen segítek ahol csak tudok! :-)

paranyuszi (törölt) 2013.03.17. 21:53:24

@Pácsó Ármándó: Egy lovag vagy Pácsó!! :D (éppen reklám van, azért tudok most irkálni... :) )
süti beállítások módosítása