Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

paranyuszi-megmondja

Friss topikok

Nagy Duett - avagy az élet mindig drága.... :D 3/02.

2014.02.17. 21:10 paranyuszi (törölt)

 

1794741_663962860317452_318748862_n.png

Wohoooo itt a vasárnap esti, erős gondolkodást semmiképpen sem igénylő műsorocska a Nagy Duett, harmadik évada! Azért kezdtem a második a résznél az írást -Pácsó Armandó, nem gyenge pressziójára- mert abban reménykedtem, hogy Hujber Feri esik ki és már nem kell róla írnom, de nem volt szerencsém. Joshi Bharattól búcsúztunk, mondjuk a produkció finomabb katasztrófával ért fel szóval, szóval ne sajnáljátok! Node, vissza a mai adáshoz, Klau pingvin és Trilla pingvin érkezik kontrasztos fekete fehérben, amelynek, ha más előnye nem is vagyon, de legalább slankít! Azért az S&M effektek az idei évadban sem maradnak el, de erről majd később! :)

Ítészeink nem változtak:

Kasza Humorbonbon Tibcsi

Balázs Ámor Klária

és Dobrády kicsit nyálas vagyok de cuki Ákos

 1957978_663964946983910_1532479715_n.jpg

 

Node csapjunk bele a lecsóba, Csisztu Zsuzsa és Sipos Péter az első két kicsi indán. Nos a Bon Jovit hard rockként aposztrofálni szerintem kicsit erős... de nem vagyunk egyformák. Egyébként bírom Zsuzsit mert legalább nem akar többnek látszani mint ami, és Petinek is helyén van a humora, de ez sajnos nem segít azon, hogy az ének kegyetlen sz@r. Bárcsak segítene ezen a kiabálás, de nem. A hangulat jó, a dal szinte élvezhetetlen, és a Petin feszülő tetkó mintás, bazári, hárompálcás póló sem igazán emeli a produkció színvonalát.

Klárika lelkes és dicsér, szerinte ez kemény volt, szerintem meg hallgathatna egy kis Motörhead-et talán átértékelődne benne a keménység fogalma. :) Tibcsi, Peti 80's frizkóját cikizi, szerintem az övén villogó Zsuzsi felirat sokkal gázabb...

 1922101_663971483649923_364369159_n.jpg

 Sarka Kata- LL Junior páros következik Those days

Úrisn! Jajj - jááájjjjjj, nehéz kérem erre szavakat találni... Nos, Sarka Kata konkrétan olyan mintha fadarabokból lenne összeeszkábálva, a bádogember hozzá képest higany mozgású gumicsiga, de kajakra, sőt személygépjárműre is.... (by Schimán) OMG!  Ennél a dalnál szerintem a Süss fel nap is picit bonyolultabb, de Katának, semmilyen, ismétlem semmilyen hangja nincsen. Komolyan mondom killer, pasi nézők legalább a diáklányos Britney cuccból elővillanó hasában gyönyörködhetnek, de nekünk nőknek csak a sokk effektus marad.

Kasza szerint Kata szarul énekel. Jéhh????? Nekem is beremegett, sőt felsikoltott a dobhártyám, ahogy mindenkinek, aki nem maradandó halláskárosult. Facebook kommenteket is érdemes elolvasni, önmagukért beszélnek! :) Klárika szerint Kata jól mozgott. Mi van???????? Csak Tibcsinek van vér a pucájában, ő az egyetlen aki csak 8 pontra értékeli.

Hajdú reakciója az egész közjátékra: Lesz MÉG HAJDÚ - SARKA NAGYLEMEZ! OMG! Nahh azon a napon költözöm el az országból.

 1900136_663975120316226_1845135091_n.png

Gesztesi Máté és Cserpes Laura a következő játékos Máté Péter: Várni kell című dalával.

Laurának határozottan szép arca van, bár  oldalról kicsit szögletesnek tűnik. A sztájliszt megfűszerezte őt kék, egy kis kék, és még egy kis kék hozzáadásával. Azt gondolom Laurának a hangja szép, bár nekem kicsit egysíkúnak tűnik az éneklése... Máté sem lenne rossz, csak hát pasiból van ugye, és látszik, hogy a színpad, ének, mikrofon, mozgás, már túl sok input - output neki egy időben. Összességében, eddig ez a legszórakoztatóbb produkció. Klau majdnem elélvezésig ajnározza Mátét, aki ugye exférje fiacskája, a miért? számomra nem nagyon világos.

Klárika kezdi az ámorkodást, máris párnak vízionálja őket. Majd azt mondja, kevés volt a stenker. Mi a kénköves ménkű az a stenker? Aki tudja, legyen kedves kommentben felvilágosítani engem..... Köszönöm!

1012264_663989920314746_1513333468_n.png

 Dundika, azaz most már Majoros Hajnalka és Nagyon Király Viktor következik. Shape of my heart.

Dundika vagy ivott, vagy nagyon sötét, de nem sok értelmes megnyilvánulása van, konkrétan nulla. Node ez egy énekverseny, nézzük a produkciót! Well-well Viktornak gyönyörű a hangja, és egyértelműen ő viszi a dalt, ami nem hátrány mert Dundika hangja egy-egy másodpercre egészen jónak tűnik, de egyébként hamis, üres, érdektelen. Nálam a meghatódás totál elmaradt, már csak azért is, mivel ezt a meglehetősen szomorú számot, Hajnalka többször is, óvódás totál teli művigyorral kísérte. A fekete csipkeruci telitalálat, bár sablonos, és már-már kommersz és hát Coco is megmondta,hogy  fekete kis rucival nem lehet mellélőni.

Ákos szerint Hajni hangja különleges. Fordítok: megd*gná. Klárika valami az ő szájából fél semleges, "engem meghatott" kártyát húz elő. Tibcsi is dicsér. Ő is megd*ná.

A zsűri szavazatai alapján eddig Hajnalkáék vezetnek.

1618494_663984023648669_217537630_n.png

Pokorni Lia és Dolhai Attila következik.

Jájj nem tudom, nekem a színészek amikor énekelnek, attól a hátamon nem lévő szőr is feláll. Más műfaj nahh, ráadásul kettő!!!! Tök jó, csak szerintem nem egy ilyen műsorba való, mondjuk, hogy ebben az országban, hangilag is tehetséges 10 db énekest nem tudnak összevakarni, totál megértem. :D LGT dal következik, Nem adom fel. Jáájj de eredeti.. I láv Pici Bá, és imádom őket, de 150 bőr van már ezekről a dalokról lehúzva. És ez a millitary cucc. Úrisn! Lián mint egy nagyméretű khaki színű pelenka, úgy figyel a short. A Gesztiféle rappel, ölik meg végleg a dalt és kicsit rámásznak a zsűrire is. A legvégén letépik a felsőt és két piros szívecske virít a mellkasukon, nahh ezt már tényleg nem kellett volna.

Mindennek ellenére a zsűri abszolút pozitívan reagál.

1959895_664025310311207_112987956_n.jpg

Kárász Róbert és Oroszlány Szonja

Kicsit bajban vagyok Oroszlán Szonjával, mert cuki de színészként szerintem iszonyú ripacs, hangja meg nem sok van nekije, nemhogy szegény Kárásznak! Na de nézzük meg, melyik dalt temetjük ma. Blondie: One day. Szegény Robi remeg a félelemtől és rémesen sápadt is. Szonja szadomazó fekete lakk felsőben, azon sem lennék meglepve, ha mentoráltját ostorral eddzette volna. Szegény Robi úgy néz ki mint aki mindjárt meghal a színpadon, tényleg aggódom érte. Szonja szerintem inkább üvölt mint énekel. Ez egy iszonyú jó dal és mégsem szórakoztam jól, Szonja túmács, Robi bádogember 2.

A zsűri lelkes, Kasza szerint a kevésből ennyit is kihozni is csúcs. Jó, hát remek, hogy volt honnan fejlődni, na de mégis????

75942_664001690313569_1531909013_n.png

Hujber Feri és Radics Gigi következik.

Már a legelején elmondja Ferink, hogy fiának Noelnek énekel. Már csak a Coelho idézet,  a plüssmaci és egy bébifóka hiányzik, már bocs. Villiams: Happy. Giginek gyönyörű hangja van, Feri leginkább saját magát élvezi, de azt folyamatosan. A hangja... Nos az hanyagolható. A dalnak kétségtelen, hogy van egy hangulata, ami biztosan tetszik másoknak, de nekem például nem. És ezen a 600 smiley fejű háttértáncos sem sokat segít. Kissé unalmas, de a zsűri nem húzza le egyáltalán. Megjegyzik, hogy Feri kissé hiperaktív, ejhh ha csak ez lenne a gond?

Nahh ma még nem volt musical!!!  Broáf.. De lesz!

1656282_664005083646563_438857964_n.jpg

Cookie és Hien következő kicsi indián. Lehetsz király

Törött bordájú Cookie, aki sem franciául sem magyarul nem beszél normálisan, és Hien aki vietnami de a magyar sokkal jobban megy neki. Bizarro. Hien nagyon jól néz ki, még az elcseszett menyasszonyi fátyolruhában is totál jó lába van. Cookie-t kiherélték valamikor? Eskü rémesen utálom ezt a musicalt (is) meg a francia nyelvet sem csipázom annyira, de franciául valahogy  kevésbé rémes. Talán ez a -*- az + tipikus esete. Vagy az agyamra ment a csokis keksz, határeset. Hiennek szép hangja van, egy hamis hang azért becsúszott, Cookie meg hozza a herélt franciát. Hát nemtom… Az előzőnél szórakoztatóbb volt, de nem sokkal.

Klau szerint dermesztő, a megfelelő szó. Nem tudom, rajtam ez az érzés Sarka Katáék dalánál futott át.

Klárika szerint Cookey úgy énekel mint egy vágásra szánt malacka. Tibi csak irigy mert neki nem jönnek ki ezek a magas hangok. Mindegy, Cookey cuki, de zeneileg valóban nehéz hová tenni. Klau poénja miszerint Cookie nem is érti, hogy mit beszél a zsűri, valószínűleg teljesen jogos. LOL Trilla szerint Kuki a lézervágó és a Chipmunk keveréke. Ennyire szerintem azért nem súlyos a helyzet. :D

És Kukinak leesett a tantusz!!!!! "Senkinek nem tetszik a hangom????" LOL .. bázzzz, hát egyszer hallgasd meg! :D

Van egy kis kuncsorgás a szavazatokért és érkezik

1656154_664014886978916_792673733_n.jpg

Nótár Mary és Fekete Laci

Laci a műsor azon részét szereti amikor hazamehet és ehet. LOL Ismerős. :D Na ezt nem kellett volna.. Lovasiékól nagyon atom volt, de ez a feldolgozás… ? Gyerekruhában, játékok között, nahh ez killer. Kicsit szomorkás a hangulatom máma. Az enyém is. Tény, hogy kegyetlen vicces, az óriás meg a hobbitlány.. És ez a Feket Laci féle pogó?  Durva…  hozzá a Mary féle intonálás… OMG! Nahh erre nincsenek szavak. Nem tudom, hogy röhögjek, vagy sírjak, leginkább sokkot kaptam.

Ákosnak nagyon tetszik... Beszari! Klárika szerint a showról szól a műsor. Tibcsi elkéri Mary ruháját egy kis szerepjátékhoz. Találó... :) bár,  Mary 156 cm,  Laci 192 cm... durvus :D Nem tudom ezen mi volt 30 pont, szerintem csak be vannak szarva Lacitól :D Részben megértem. :D

A zsűri szavazati alapján, jelenleg holt versenyben

Fekete Laciék és Dundikáék vezetnek.

Utolsó helyen Sarka Kata figyel. Kezeket a magasba, ki van meglepve???? :)

Node, mint tudjuk, van itten egy 150 IQ alatti emberek számára megfejthetetlen algoritmus, mellyel összesítik a nézők és a zsűri szavazatát...

Dobpergés... és kiderül hogy a kieső páros:

400652_664262800287458_2034521447_n.jpg

Oroszlán Szonja és a Kárász Róbert... Mit is mondhatnék? Sarkáék sokkal szörnyűbbek voltak, de az élet nem habos torta... Azért a fenti fotón, rendesen látszik Junior arcán a megkönnyebbülés.. :D

A végső sokk a legvégére  marad... extra produkcióként jön vissza Hajdu P. és Erica C.

Úrisn! Elfogytak a betűim...  Talán jövő héten előjönnek. :)

 

 

 

36 komment

Címkék: 2014 Nagy Duett

A bejegyzés trackback címe:

https://paranyuszi-megmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr515817680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pácsó Ármándó 2014.02.17. 22:14:36

Első!!!! Mindjárt el is olvasom! :-)

Pácsó Ármándó 2014.02.17. 22:57:55

Igen, Klau ruhájában ott van a ribanctitkárnő faktor (vagy csak én láttam sok oktatófilmet)
Csisztunak jó volt a haja, legalább ellenpontozta a tornadresszből kinőtt hátsóját :-) SP melirje ott volt! :-) Hogy beszólt a kisfilmben D. Ákosnak: "kicsi geesztenyee" :-)
Junior-Sarka: Meg kellett mutatni mire ment el a fitneszbe ölt pénz Katánál. remek találmány a "mute" gomb a távirányítón :-)
Gesztesi Mátéról fogalmam sincs mivel foglalkozik vagy csak az apja jogán ismert? Énekben lehetne bátrabb. CSerepes, izé.. Cserfes :-) Laurát tényleg szépen összerakják, nekem a múltheti "candy-bb" kinézet jobban bejött. Max. a Rába Steigerről hallottam, a stenkerről még nem.
Viktorék tetszettek, főleg Viktor miatt, de Dunduska védelmére legyen mondva, belesimult az egészbe, nem rikított ki belőle. Híres szexuális fantáziámat nem mozgatta meg. Izé, egyikőjük se! :-)
Pokornyi-Dolhaj: Nem kedvenceim. "Khaki színű pelenka" :-DDD
Oroszlány-Szellő István: Szerintem a srác csak a pénzért vállalta be az egészet.
Radics-Húzzel páros: HFeri nagyon idegesítő úgy ahogy van. Kedves nejét sokkal jobban élvezném :-) (Már Ufós kora óta)
Hien-Kuki: Én már sajnáltam egy cseppet ezt az apró kukit, nagyon kapta az ívet. Hient meg ebben a ruciban konkrétan a színfalak mögött rögtön... (basszus, a csokis keksz!)
Nótás Mari-Feketelaci: Szétröhögtem az egészet!!! Pláne, hogy valaki beszólt nekik, "Laci, nem eheted meg!"

Nyuszikám, (ha lehetek ilyen bensőséges) Ez nagyon, de nagggyon jólesett!! Élvezettel olvastalak! A folytatás SZÜKSÉGSZERŰ!!

paranyuszi (törölt) 2014.02.18. 07:00:12

@Pácsó Ármándó: Koszi Pacso!!! :)))) Jòkat îrtál te is!!!! :)))) Majd még reagálok... :) csak most kesesben vagyok. :))))

paranyuszi (törölt) 2014.02.18. 17:55:41

@Pácsó Ármándó: Nos... szinte mindenben egyetértek veled (de Hient nem d*gnám meg... :) ), van olyan amire gondoltam, csak hely híján maradt ki, mert így is hosszú lett.... :D
Máté nemtom miért került be.. Én sem értem... :) Viktor hangját én is imádom, de képzeld el Dundikát, ha LL Junior lenne a párja... akkor még versenyben lennének? :D Nem hiszem... :D
Kuki amúgy jófej, csak tényleg olyan mint akit kiheréltek. :D

Tehh Pácsó, Hujber nejének, vagy egy fél órás szünet elől a foga között.. Vagy ez előny is?:DDDD
Hujber kommenteddel is egyetértek lehet indítok egy szavazást kit idegesít még Hujber F.? szerintem rohadt magas lenne a részvétel. :D

A stenker örök rejtély marad, hülyén halok meg... Igazán ide kommentelhetne Klárika, hogy mi a sz@r az??? :DDDDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.02.18. 20:40:22

Ha nem szólsz.............. Mert a blogon nem is vagy..........

nosce 2014.02.19. 17:22:42

@paranyuszi: @Pácsó Ármándó:
a tv2 bariköztjében játszik az apjával együtt (gesztesi)

paranyuszi (törölt) 2014.02.19. 18:36:50

@nosce: hoppá de ciki.. :D erről is lemaradtam... :DDDDDDDDDDDDDD Köszi Nocsi! :D

Pácsó Ármándó 2014.02.19. 21:39:07

@nosce: Akkor azért nem volt ismerős! :-)

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Értem (?) :-)

@paranyuszi: Nem baj a szünet, én azt a dacos búráját bírom :-) Nagyon jól tetted, hogy írtál erről a Nagy Duettről Nyuszi!

paranyuszi (törölt) 2014.02.19. 22:02:21

@Pácsó Ármándó: izlesek es pofonok.... :D Koszi Pacso!!!! :)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.02.24. 05:31:38

Hol van már az új poszt? Jelzem, első vagyok. Köszike.
@Pácsó Ármándó:
Nem láttam. Pedig nem lenne rossz. Csak Hajdúékat feledhetném.

paranyuszi (törölt) 2014.02.24. 17:15:49

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Hát Bébi rémesen rossz hírem van, nem lesz kövi poszt, legalábbis a ND-ről tuti nem, max majd írok egyet a döntőről.
Jegyezve, van az elsőséged a kövi posztra bármi is lesz az... :DDDD

Ezúton elnézést azoktól akik esetleg számítottak rá.

paranyuszi (törölt) 2014.02.24. 23:39:16

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: nincs annyi idom h ne legyen kapkodos, ugy meg nem igazan tudok jol irni....

paranyuszi (törölt) 2014.02.25. 07:19:01

@Pácsó Ármándó: Sejtettem... Ezért is írtam a fentit...
A döntőről írok majd egyet. :)

Pácsó Ármándó 2014.02.25. 21:03:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Rémesen messze, távol, ködbeveszően későn, iszonyúan soká, kibírhatatlanul valamikor, kivárhatatlanul nem most!!

Pácsó Ármándó 2014.03.02. 19:47:13

@paranyuszi: Ha esetleg egy para(fa)nyuszi meggondolná magát, nemsokára kezdődik a kövi rész!

paranyuszi (törölt) 2014.03.09. 13:58:23

@Pácsó Ármándó: nem vagyok fanyuszi. :DDD a dontorol fogok irni Pacso. :DD

Pácsó Ármándó 2014.03.09. 14:17:54

@paranyuszi: Direkt vonod meg magad a rajongóidtól, hogy még jobban ki legyenek éhezve! Értem, bár nehéz elfogadnom! :-)

paranyuszi (törölt) 2014.03.12. 18:05:22

@Pácsó Ármándó: Persze, persze, direkt csinálom... ;) :DDDDD

Pácsó Ármándó 2014.03.23. 19:53:57

@paranyuszi: Csókoltatom paranyuszi kisasszonyt (azzal akivel szeretné) abból az alkalomból, hogy egy újabb rész következik hamarosan a Nagy Duettből! :-)

paranyuszi (törölt) 2014.03.27. 21:02:12

@Pácsó Ármándó: Kedves Pacso Ur.... :) koszonom, a donto lesz a donto, remelem meg nem maradtam le rola! :D

Pácsó Ármándó 2014.03.30. 19:59:56

@paranyuszi: Döntőőőőő!!! Moossttt!! :-))

paranyuszi (törölt) 2014.04.22. 17:54:38

@Pácsó Ármándó: Pácsókám néha aludnom is kell... :))

Ez most elmaradt, ELNÉZÉST! DE egy vadiúj ötlet pattant ki a fejemből, nem biztos, hogy ezen a blogon, de folytatni fogom topikkal.

Természetesen kedves ismerősöknek, majd úgyis felfedem, hogy az is az én művem.... :)
süti beállítások módosítása