Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

paranyuszi-megmondja

Friss topikok

Pasi sztereotípiák, némi irónia és pár apró hülyeség... ;) 6.

2013.01.10. 19:34 paranyuszi (törölt)

 

A KISSEBBSÉGI KOMPLEXUSTÓL TERHES GYÖKÉRKE...  (avagy ha felismered fuss, menekülj!!!! :D)

 (Köszönet Anadának a remek ötletért! :))

 ( Őszintén sajnálom az ilyen fickókat, ezért lett gyökérke és nem GYÖKÉR, de továbbra is azt gondolom néhány apró gesztus, kedvesség és udvariasság, semmibe sem kerül…)

Josh-Holloway-sawyer-353543_820_1024.jpgNos elöljáróban annyit kell elmondanom, hogy jelenleg két barátnőm is társkeresőzik és mi tagadás, némely történeteik még engem is meglepnek! :) (Viszont az egyikük úgy néz ki azóta révbe ért... vannak még csodák! :) ) Így esett ez akkor is, amikor Anada barátnőm felhívott és azt mondta azonnal menjek vele kávézni, mert olyan storyja van, hogy besírok!! Egy apró belső hang azt kiabálta: ebből különkiadás poszt lesz!! És mit tagadjam? Nem tévedett!!! :D

Kicsit még mesélek előtte Anadáról, mielőtt áttérnék KKTGY-re, hogy teljes képet kapjatok a történetről. Anada egy a harmincas éveiben járó igen csinos nőci, amolyan classico szépség, mint mondjuk Demi Moore fénykorában csak alacsonyabb kiadásban. Saját kis vállalkozása van, saját autó, normális énképe, humora és egyáltalán, egy értelmes és igazán kedves nő. Na már most azt gondolta, ő is beleveti magát a társkeresés internetes labirintusába és bizony talált is valakit, akivel egészen jól elbeszélgettek, és jó néhány e-mail váltás, viberes beszélgetés után, rászánta magát, hogy találkozzon az illetővel. Jelzem elöljáróban, mivel a mi Anadánk ódzkodott kissé ettől a személyes találkozótól, hímpéldányunk olyan üzenetekkel bombázta, hogy ő bizony a csillagokat is lehozza neki, ha végre találkozhatnak, mindent megtesz, hogy jól érezze magát és bla és bla és bla…:)

Na innentől a posztom csak erős idegzetűeknek ajánlott. Nem viccelek. :D

Szóval eljött a személyes találkozó ideje, KKTGY 155 cm volt a kocsijával együtt, melyből gyakorlatilag nem volt hajlandó kiszállni!!!! :) Szerintem egész egyszerűen sámlinak próbálta használni, csak nem túl nagy sikerrel. :) Jóképűnek nem mondható, az egyetlen jó tulajdonsága, hogy miután láttad valószínűleg 10 perccel később már nem emlékszel az arcára.. És ez bizony ebben a helyzetben nagyon nem hátrány! :D Testalkatát tekintve egy 17 éves fiúcskára hajazott. (egyébként 34 éves :) ) Anadánk bepattant hát mellé és innentől kezdődött az, amit nem tudok máshogy fogalmazni… mint SOKKOS élmény, bizony én is sokkot kaptam amikor mesélte nekem. Megindultak hát, hogy keressenek egy beülős helyet egy kávézót vagy valamit, hogy beszélgethessenek egy kicsit személyesen, de KKTGY-nk egyik, azaz EGYIK helyet sem találta megfelelőnek, egészen egyszerűen érthetetlen okokból... Közben sipító, minden férfiasságot nélkülöző hangján mesélte a barátnőmnek, hogy így vállalkozás meg úgy, így milliók, meg úgy, ő ILYEN NAGYON menő, meg olyan nagyon… Ekkor Anadánk elfojtott egy tompa ásítást, lopva az órájára pillantott.. és mivel szédülni kezdett a sok körözéstől, azt javasolta álljanak meg egy kicsit és beszélgessenek az autóban. A sipítás és a vetítés csak folytatódott tovább, ekkor  a barátnőm javítani próbálván a lassan totál reménytelen helyzeten, azt találta mondani, hogy igen-igen megszomjazott és inna egy gyömbért és végső kétségbeesésben azt javasolta, ha már  van itt egy Tuskó áruház, libbenjenek be és hozzanak egy üdítőt őnéki és így folytassák a beszélgetést. Erre KKTGY megkérdezte, hogy más esetleg jó-e mint gyömbér? Barátnőm elkerekedett szemmel jelezte, hogy végül is: igen. Erre KKTGY-nk kihúzott egy fél literes zs kategóriás ásványvizet az ülés mögül és nagy büszkén a barátnőmnek adta.. HOGY MI???? :))) Nahh ezen a ponton vertem ki majdnem a mellettünk lavírozó pincér kezéből a tálcát, ugyanis ültömben felugrottam a döbbenettől... :) Ez komoly???  És nem hiszitek el, az volt! (post back: Miccsooddda bazi nagy csillagokat hozott le neki az égről, mi???? :DD) Anadánk lassan menekülőre fogta a szitut, és végül szerencsésen megúszta, de komolyan mondom, a mai világ olyan szintű kifordulásáról ad tanúbizonyságot ez a történet, hogy az már a felfoghatatlan kategória...

Hölgyeim! Az egyetlen jó tanács amit adhatok, ha mikró részecskényit is felismertek a fent leírt jómadárból, azonnal padlógázzal távozzatok a helyszínről!!! :D Nincs de… SPURI!!! :D

1x03_Sawyer_Gun.png

 Anadával azóta már jót nevetünk a történteken, de azért lássuk be inkább meglepő ez mint mulatságos, és igen, nehéz elhinni ezek után, hogy léteznek még normális férfiak.. és bár nem tudom, hogy hol, de én HINNI akarom, hogy léteznek. És PUNKTUM*. :DDD

PS: A fotókon Josh Holloway látható, azaz Sawyer a Lost című sorozatból (aki nem mellesleg a világ egyik legjobb palija szerintem.. :) ) és semmi de semmi gyökér nincs benne, pusztán optikai tuningnak használtam az irományomhoz.. :) )

*(in memoriam Mr. Ego, akit kizárólag az átlagosnál magasabb intelligencia hányadosom :D valamint a belső Istennőm miatt nem neveztem át Mr. Gyáva Popófejnek ... :DDD  és a popó helyére nyugodtan képzeljétek a s*gg szót.. :DD )

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paranyuszi-megmondja.blog.hu/api/trackback/id/tr525010648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 20:38:12

Nekem is volt két érdekes randim ősszel, elmesélhetem?:)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 20:52:26

Nos, ez a randi nem volt gáz, de egyébként mit mondott, h mivel foglalkozik, az érdekelne, csak úgy mellékesen.

paranyuszi (törölt) 2013.01.10. 21:32:42

www.youtube.com/watch?v=swSA_GiB0g0

Hoppá, mit találtam!!! :)))))

De a pali nem elég jó..... :DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 21:33:49

@paranyuszi: ja, boccs, nem szóltam, az elég sok mindent lefed. Milyen volt az autója? Érdemes volt már abba is beülni? Milyen volt belül az autó? Már az is sok mindent elárul :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 21:36:29

Nekem mind a két említett randin azt mondta a pasi, h NINCS KEDVE SEHOVA BEÜLNI, MERT AZ MILYEN MÁR, inkább az UTCÁN BESZÉLGESSÜNK már, egyébként meg beülni DRÁGA!!!!!!!

paranyuszi (törölt) 2013.01.10. 21:41:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Huhh Dotty ennyi részletet nem tudok... :D Asszem a kocsijával nem volt gáz.. négy karikás típus volt... :D

linket láttad? A szürke 50 árnyalatából készülő filmecske... :D

paranyuszi (törölt) 2013.01.10. 21:41:39

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Ez kiba gáz... Azonnal sarkon fordulnék.... báhhhh :DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 21:42:39

@paranyuszi: én hallgattam őket 2 órűn keresztül, türelmesen lúzer vagyok :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 21:44:21

@paranyuszi: De ezek fontos részletek Nyuszikám :D Úgy teljes a sztori.

Igen, láttam a linket, biztos szaftos film lesz :)

Hétvégén írok Neked, csak el vagyok havazva, nem kicsit, nagyon, de igyekszem és bocsi, bocsi.

paranyuszi (törölt) 2013.01.10. 21:45:58

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Ugyan Dotty!!! :DD Kit érdekelnek ezek??? :D Milyen a kocsija....? :DD Egy gyökér volt szegénykém, erről szólt a story.. :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.10. 22:09:06

@paranyuszi: igen, de az, hogy milyen belülről a kocsi, sok mindent elárul ám :)

paranyuszi (törölt) 2013.01.10. 22:11:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Sokat segít rajtad, ha már benne ülsz..... :D

Őszintén fingom sincs milyen volt belülről a kocsi, de ha holnap felnéz ide Anada, esküszöm, megkérdezem!!! :))))

paranyuszi (törölt) 2013.01.11. 07:10:35

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Az L betűs szó poén volt.... :DDD azért volt ott a sok nagy D betű..... :DDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2013.01.11. 18:45:59

@paranyuszi: aham:D Nekem meg a :P :D Szóval?:D

Megkérdezted már a barinődet?:)

Anada Gulietta 2013.02.02. 22:33:59

Újra olvasva, már vicces a sztori, de ott ülve az anyósban... oh my God :)!!!!! Húúúú, de nem adtam fel.. Újabb szerzeményem, Besenyő Pista bácsi...naaaa, ez is megérne egy misét :D

paranyuszi (törölt) 2013.02.02. 22:37:34

@Anada Gulietta: Anada bébi!! :DDD Asszem Besenyőből új poszt lesz, pedig hidd el, hogy én azért drukkolok, hogy megtaláld végre az IGAZIT!!!! :D

De amíg nem, addig is írok róla... ;) :DDDD

Anada Gulietta 2013.02.02. 22:54:43

@paranyuszi: Pista báááá, mindent visz... óriási humor, megnevettetős levelek után ,bevallotta: javítgatott... kozmetikázza a leveleit, visszaolvassa... poénokat cicomázza, google-ból információkat szerez, sok-sok 10 percet szánva erre..

Vallomás után, szarban vagyok... Kis Hercegből idézet: Hogyan szelídítette meg a rókát? egész fejezet... Természetesen ő a róka.. és oda a humor!
Jött a valós fotó, azonnali: Besenyő Pista bácsi... és jöttek a kisebbségi komplexusok....
Ne haragudj! Bocs! Nem akartam! Jóvá teszem.. stb... HOL vannak az igazi FÉRFIAK????

paranyuszi (törölt) 2013.02.02. 23:07:54

@Anada Gulietta: Jajj Anada Muci! :DD Vannak még!!! Léteznek... ! :) Hidd el nekem! :D
Meg kell találni, kis idő kérdése... ne add fel! :D Eljön a TE Javier Bardemed is!!!!!! :DDDD
De addig is... Menta Cafe fél óra múlva... :DDD Pussz! :DDD

Csini.bloggerina 2013.02.18. 11:00:25

@paranyuszi: @dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: én is belefutottam ilyenbe, azt mondta, hogy azért nem akar beülni a kávézóba a bevásárlóközpontban, mert ZAVARJÁK A FÉNYEK :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
és üljek be a kocsiba...
heh :-/
én meg mondtam, hogy LÓFASZT ;-DDDDDDDDDDDDD
szánalmaslúzerkisstílű köcsögök

paranyuszi (törölt) 2013.02.18. 11:58:13

@Csini.bloggerina: Bakker!!! :DD Ez meg mi??? Valamelyik társkeresőn van ufó szekció is?? :D Vagy hol pecáztad ezt a palit? :DDDD
Zavarják a fények... LOL... :DDD

Csini.bloggerina 2013.03.15. 13:16:36

@paranyuszi: szerinted? :-O :-DDDDDDD én is csak kamilláztam :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása